Mi is az „ügyfélkezelés”?
Az „ügyfélkezelés” fogalmába beletartozik minden olyan tevékenység az ügyfelekkel kapcsolatban, ami nem maga a masszázs. Ide tartoznak tehát a személyes találkozók, telefonbeszélgetések, e-mailek és más üzenetváltások.
Az ügyfélkezelés egyet jelent a profizmussal, és az apró részletekre való odafigyeléssel. Ha mindenre ügyelünk az ügyfelünkkel folytatott kapcsolatban, az egy pozitív, professzionális képet mutat rólunk, és azt sugallja, hogy törődünk kliensünkkel. A különleges bánásmóddal tiszteletet és megbecsülést érhetünk el ügyfeleinknél, ami stabil vendégkör kialakulását vonja maga után.
Miért nagy az ügyfélbánásmód súlya?
Ahogy a masszázsbiznisz felvirágzott az utóbbi 5-10 évben, azzal együtt lett egyre kifinomultabb az ügyfelek ízlése; egyre jobban megválogatják, kihez mennek. Ez azt is jelenti ugyanakkor, hogy kifogástalan szolgáltatást kell nyújtanunk, ha nem akarjuk, hogy más masszőrökhöz pártoljanak.
A kiemelkedő ügyfélkezelés egy attitűd, melynek segítségével klienseink megbecsülve érzik magukat, ezáltal könnyen alakíthatunk ki elkötelezett kliensbázist. Ha már egyszer sokat költöttünk marketingre, és sikerült is ügyfeleket csalogatnunk, miért ne vállaljuk ezt a kis extra erőfeszítést, mellyel könnyedén megtarthatjuk őket?
Az ügyfelekkel való bánásmódnak vannak bizonyos technikái, melyeket jó tudni ahhoz, hogy vendégeinket biztonsággal megtarthassuk. Ez esetben nem anyagi befektetésről, hanem egészen más dolgokról van szó. A következő részekből kiderül mi az a 7 apró részlet, melyek meghatározzák az ügyfelekkel való kapcsolatunkat!